Jumaat, 4 April 2008

bad day..urgh...

hurm...x best nyer arini..
igtkn dh abes exam ley ar nk g b'kencan ng kasih
aku dh siap2..
kol9 dia cal ckp dia demam

huhu..potong aar...
menci...majuk....
bkn xfaham dia demam..
tp...............

ntah..
mayb i'm too much thinking
since ex-girl dia dh blk cnie
n keep calling him n wants to see him
jd cm dia ckp itu ini..otk nie nk pk bkn2 je..
pdhal mmg obviuos gile dia
selsema+batuk+bersin
huhu..

bkn xcayer kt dia
but...mayb i've lost my faith to a man
after all happen to my last love

yup..couldn't blame him
but..i dont know..
huh..xbaik btol
patut dia demam lg aku kena take care
tp aku majuk n letak fon lak
huh..lantak la..
don't want to deal with this..

anybody here can make my day again???

huh..nasib baik din send me dia jokes:

1.Sebuah helikopter yang membawa seorang juruterbang berserta 2 orang kenamaan telah jatuh terhempas. Juruterbang itu terselamat tetapi alfatihah buat 2 orang kenamaan itu. Apabila sedar dari koma, juruterbang itu telah disoalsiasat oleh pihak polis,"Cuba awak ceritakan apa yang telah terjadi untuk memudahkan siasatan kami." "Mmmmm... entahlah tapi pada ketinggian 30,000 meter tiba-tiba saya terasa sejuk sangat. Jadi saya telah matikan kipas Helikopter tu... ."

2.Seorang atok membawa cucunya ke pejabat pos untuk menghantar surat. Cucunya bertanya bila melihat atoknya memasukkan surat ke dalam tong berwarna merah."Atok buat apa tu?" "Atok bagi surat kat kawan atok, cu!"jawap atoknya. Cucunya bertanya lagi,"Apa bangang sangat kawan atok duduk dalam tong merah tu?"

ahah..n the 2nd joke really make me laugh cm org gile!!
haha..thanx din for the jokes..

4 ulasan:

kamben berkata...

relax dik..jgn la camtu dier demam...cian kat dier..tgk mcm akak ko ni demam biler no one care raser sedey tau..uhuk uhuk...gi la belikan dier bubur ker anta kat dier..kan lagi bgus?

kaSih.CinTa.GadiS berkata...

ok2...sy da g jupe dia
w'pun x msk akal sy merajuk..
dia masih pujuk sy..
ihik2..
=)

juelee berkata...

Buddy ~ giving sumone your heart, also give them the power to hurt it..So, be careful ye!!!

kaSih.CinTa.GadiS berkata...

ok..ok..
thanx friends!!
really love u all... =)