create your own banner at mybannermaker.com!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Jumaat, 8 Mac 2013

good news and bad news

Good News

arini dah masuk 9hb...
akhirnya, gaji dah masuk!!
hahahaha...
itupun sbb kebetulan smlm g HQ
ada product demo by HILTI Services
so dptla g collect cheque skali
terus g bank in
pastu tny along, bila cheque nie clear
dia ckp sbb Jumaat,
so paling awal Selasa depan..
duhhhhhh.... mampusssss!

masuk keje pg sabtu nie
(lemau giler hokeh sabtu keje!)
1st thing aku buat
bukak RHBNow
yay..... dah masuk!!!
menipu jek along
bikin daku cuak..
hahahahaha..
saborrrr jelah..

Bad News

Fon aku rosaaaaaaaaaakkkkk.....!!!!
Argghhh.... tau je ko kan gaji aku dah masuk
Ko xpenah buat hal ngan aku
time nie plak ko nak wat hal
aduihhhhh....

skrin gelap gelita
charging pun xmasuk
on pun lg la xbuleh
tp yg pelik,
bila try call in
bunyik fon x angkat!!!
WTH??
fon aku xde bunyik/xde pape
cm mati
cmner leh bunyik x angkat???
STRESSSSSSS

janganla kena format ke hape
rs nak nyesal hantuk kepala kt dinding nnt
segala gambar sume ada dalam tuh
gmbr Irfan dr lahir smpai la ke besor
sama gak ng gmbr Aareez
pleaseee Allah.. bantulah hambaMu ini


(bukan gambar sebenar yeee...hihi!)

hukhuk..

Tiada ulasan: