create your own banner at mybannermaker.com!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sabtu, 7 Jun 2008

i miss u..ayah..

sepi nyer malam nie
ujan kt luar sana
btol2 buat hati nie b'tmbh sepi
apa yg aku tgh buat nie??
sdgkn aku sepatutnyer leka menelaah
POM subjek exam isnin nie
tp hati nie t'lalu resah

tegar nyer kau mengeluarkn p'kataan itu dr mulut mu
sedihnya hati nie menerima p'kataan yg kau ungkapkan
dr mulut mu yg selalunya m'ungkapkn kata2 kasih
kata2 syg..

tp mengapa mlm nie b'beza skali?
seolah2 kau benar2 dh xtahan dgn sikap ku
sikap yg jengkel..onar..
kuat merajuk
kuat menanges
cepat terasa hati

sdgkn kau yg mengatakn hati ini
umpama tisu
yg senang t'koyak
sdgkn t'kena setitis air pon
mampu merosakkn helaian tisu itu

tp kenapa skg kau seolah2
dh xmahu m'jadi pelindung tisu itu
dr rosak..dr disakiti..??

teruk sgt ker aku nie?
demand sgt ke bila aku
memerlukan secebis perhatian?
salah aku ke bila aku
m'jadi paranoid bila hati nie
dihancurkan oleh org yg pernah aku syg
sepenuh hati?

di kala ini lah
hati aku terasa sepi
hati yg m'jadi kosong slps pemergian ayah
tiada siapa yg mampu m'jadi p'gantimu ayah
tiada siapa yg mampu menyayangi ku
memanja kn ku
spt mana yg kau curahkn padaku ayah..
salah kah kerana aku tlalu m'harapkn mereka
m'jadi seperti mu ayah?
apakah kire nya kau ada di sisi
aku xperlu melalui semua ini..

huhu..sesungguhnya kau insan yg t'lalu mulia
dsbbkn itu Tuhan lebih menyayangimu
lebih dr aku menyayangimu & memerlukan mu

ayah...yia rindukan ayah..
tenanglah kau di sana
satu masa, kita akn b'sama
dan b'pimpinan tgn tanpa mungkin melepaskan
aL-Fatihah!

Tiada ulasan: