create your own banner at mybannermaker.com!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ahad, 23 November 2008

riadah minda..

b'minggu2 berhempas pulas keje
sekejap g ipoh
pas2 kena g kuantan,kuala lipis
then,htr plak aku g seberang perai, ipoh lagik
msk opis,kena buat report,
htr msk westport blk...huh!
dpt rs x keletihan tahap maksima
smpaikan aku sering lewat ke pejabat
sbb aku MALAS...PENAT!!
lantakla nak jadik apa..
attendance aku teruk gile
mebi bbrp hari lg dpt 1st warning letter
sbb point reach 18
huhu....

and..suppose arini aku dikhabarkan harus bekerja
sbb kena siapkan installation kt westport tu
sbb sok nak T&C
(huh...betapa aku benci dgr nama westport
panas nyer smpai m'gelapkan kulit aku
xcukup dgn tu..menambahkan jerawat melata kt muka
aku yg sah b'minyak nie)
aku kerah worker2 aku siapkan gak smlm
sbb arini aku nak PICNIC!!!!!!!!!!!!!!

yay..leganya minda bila berendam dlm air sungai yg sgt sejuk tu
betapa nikmatnyer ciptaan Tuhan yg Maha Esa
biar gah mana Sunway Lagoon
biar mahal mana nk msk theme park
sungai,air terjun ciptaan Tuhan gak yg besh gilosssss...

aku bwk ank2 akak aku yg dh t'perok kt umah 2mggu
dek kerana aku byk keje..xde masa nk bwk dorg g jln
maka arini dgn semangatnyer
aku paling bgn awal
kejut dorg sume
soh akak aku buat bekal
n kitorg cabut.....ke sg.Tua
kt cnie je port aku
dkt,best...hihi..

air dia mmg sejuk gile
abes biru bibir ank2 buah aku sume
tp dlm biru2 tu,dkt 4jam kitorg berendam dlm sungai tu
syiok wooo......
then,leka aku tgk kasih melayan karenah ank2 buah aku
hope he'll be great father one day!

k la...hav some pic for ya all..
see ya again..
da...........








2 ulasan:

ferienza hezra fara berkata...

wah...
beshnye.
nk ikot.!!!!

ShiE J. berkata...

Wuuuuu~~~

Pegi picnic tak ajak... Nak ikot!!