create your own banner at mybannermaker.com!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sabtu, 13 Jun 2009

bad day..bad mood..bad story


p/s: entry nie utk selasa lepas

hihi..lama x update
tetiba gmbr sedey kan??
mest buat korg saspen...

ada 2 cite xbest utk di update
yg terjadi selasa lepas

1st..
psl i'view aku kt Boustead
pg2 lg aku dh gerak
kasih blk dr kg kol 11pm
smpai kL kol 5am
ktorg tros gerak g Lumut
huhu..

smpai pekan Lumut kol 8+
breakfast,tukar baju n tros g Lumut
(credit to Diana coz uruskan
worker abah dia jemput aku kt Lumut
n tunjuk jln ke TLDM)

skali smpai kt gate
aku patutnya kena g amik gate pass
kena bg IC
leh terima x,IC aku xder!!!!
n aku xdibenarkn msk
rs cm nk nages
ms tu dh kol 9

aku n kasih merayu2 pon
dia xbg
at las,
dia soh ktorg g buat polis repot
ckp IC hilang
br ley msk

so...dkt kol 11 gak aku msk
t'pksa tipu kerani tue ckp
aku drive sorg2 pg td
n tersesat!!
huih...neseb bek dia pecaya

ms aku smpai
ada 3 org lain sama2 i'view ng aku
(patutnya ada sorg lg...tp xsampai2
ada gak org lg lmbt dr aku!!hihih...)

sorg msk dlm bilik i'view
amik masa smpai 45min!!
perh...cuak nyer aku dgr
bile da msk bilik i'view
aku tau lar nape lama gile dorg kt dlm

perh...dia belek satu2 resume & sijil2
sume dia tny
nape yg nie dpt C.. C-.. E..
perh..!!tergamak ke nk bg alasan satu persatu
adohai....

result: bg aku harapan nk menjadi residen Lumut
terkubur jelah..
w'pon official result aku lom tau,
tp cm dh boleh agak la dr air muka dorg tue
doa jelah!!

hihi...pastu igtkn nk g Pangkor ng kasih
kitorg g ar usha hrga tiket ape sume
pastu msk kete blk
igt nk rehat jap
skali....bantai tdo smpai ke kol 6.3o!!!
hahahahaha....
xde rezeki la nmpknyer...kuikui!!
(mest shie gelakkan aku.. =)

2nd
cite yg b'tmbh2 xbest nyer
pg2 dlm kol 10 selasa tue
tgh aku dok tdo lena lg
aku dpt cal dr kg kasih
akak dia bgtau yg dia cal kasih xdpt
dia mintk aku tlg cal kasih
utk bgtau
datok dia meninggal dunia pg tue

t'gamam aku
dkt 2mggu kasih kt sana
jaga atok dia sakit
smlm dia blk semata2 nk teman aku g Lumut
tetiba dia xdpt mengadap atok dia g
aku rs sgt b'salah....
terkilan...
xtau nk ckp apa

kasih menangis teresak2
bila aku sampaikan berita nie

sabar ye sayang..
Allah lebih sygkan tok Wan
kite sama2 doakan dia
dicucuri rahmat
dan ditempatkan di kalangan
para Solihin..
Amin

mari sama2 kita sedekahkan
aL-Fatihah buat Allahyarham Mansor
moga Allah memberi ganjaran buat kalian

Tiada ulasan: