create your own banner at mybannermaker.com!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sabtu, 5 Januari 2013

Andainya aku tau apa yg berlaku esok..

Dikala aku bertindak utk m'akhirkn sesuatu... Aku disoal samada tidakkah aku memikirkan ianya adalah permulaan kpd sesuatu?

Aku mempersoalkn keburukan? Tp adakah aku tidak melakukan perkara yg sama? Macam lah aku ni sempurna??

Aku di tempat yg benar atau salah?

Bahagiakah aku andai keputusan ini dituruti?

Dikala aku cuba m'bilas luka dgn air mata.. Dan cuba m'berhentikan ia tanpa mengalir lagi.. Aku terfikir.. Walau tiada air mata, mampukah aku tersenyum bahagia seperti dulu??

Harusnya, kebaikan yg harus dinilai, bkn keburukan yg perlu dihakimi..

Namun, hati ini sudah terlalu pedih lukanya. X mampu ditahan lagi..

Tapi, bagaimana dgn hatinya? Sungguh... Aku tidak dpt m'baca hatinya.. Bagai terlalu sarat, xdpt aku m'baca dr matanya..

Maafkan aku..
Andai sebenarnya aku yg bersalah..
Andai sebenarnya aku lah punca segala..

Andainya aku tau apa yg berlaku esok..

Allahu Akbar! Hanya Engkau yg maha mengetahui...
Aku berserah..

Kembalikan nikmat cinta anugerah terindahMu dlm hati kami..

- Posted using BlogPress from my iPhone

Tiada ulasan: