create your own banner at mybannermaker.com!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Rabu, 19 Mac 2008

malam yang hiba

dear blog...

nape mlm nie sunyi sepi??
nape hati ini x henti2 debaran nya sejak awal malam td??
siapa yg aku pikirkn??
sape yg pikirkn aku??
ada org ckp, kalo kite igt kt seseorg, n seseorg tu pun sdg igtkn kita,
maka hati kita akn b'debar2...
tp...sape yg aku igtkn??

dia???
ah...persetankan!!
dh 6 bln dia putuskn ikatan ni,
nape nk kena igt kt dia lg??

tp...nape hati nie x henti b'debar??
lg2 bile tgk dia tiba2 online YM tgh2 mlm buta nie..
xpenah di buat nyer!
aaaahhhh...menci la perasaan nie

aku dh ada org lain yg ikhlas sygkn aku
org lain yg kugelarkn 'kasih'..
yg ign meluangkn setiap ms nyer yg t'luang utk aku
nape aku xleh nk m'hargaimu kasih
& lupakan dia yg dulu??

nape hati ini degil sgt??
dan....nape tiba2 segala kenangan lalu b'main2 di pale otak aku saat ini..
plssss.....
air mata nie dh t'lalu byk ditumpahkn utk dia
dia yg x m'hargai segala pengorbanan & kepayahan aku
segala kasih syg yg aku berikn...

nape air mata ini tiba2 mengalir??
setelah 6bln kami berpisah..
nape air mata nie xnak berhenti??
dan utk ke sekian kali nya,
air mata m'jadi teman ku pd mlm ini..

menangisi kesakitan hati ini..
t'lalu perit
t'lalu dlm luka yg ditgglkn
t'lalu pedih utk aku igtkn kembali..
mcm ditoreh2 luka nie..
luka yg hampir kering,
kini b'darah kembali
b'sama air mata yg xhenti2 mengalir nie...

oh Tuhan..berat sungguh dugaan yg Kau beri..
Kau telah kurniakn aku seorg insan yg sgt baik
sgt tulus hati nya utk menyayangi aku
maka...Kau kuatkn lah juga hati ini Tuhan
agar aku tidak akn menoleh ke blkg lg
agar aku tidak lg m'ingati luka yg telah ditinggalkn ini

kejam kah aku bila
hati ini tidak m'inginkn dirimu bahagia
sebagaimana engkau sakit hati melihat aku bahagia??
bahagia yg tidak mampu kau berikan pd aku??

tahukah kau, aku tersenyum sedangkan hati aku menangis??
tahukah kau, aku gembira di siang hari,
sedangkn bila mlm b'tandang
hati ini terlalu sepi...terlalu sakit..
seperti br smlm kau menorehkn luka di hati ini..

ntahla...
hanya kekuatan yg aku perlukan utk berdiri teguh
dan b'jln ke hadapan
dan kasih,
tgn yg kau hulurkn,
akn aku sambut...
akn ku pegang erat..
dan b'janjilah kasih,
kau xkan melukakn hati ini
seperti mana yg telah dia lakukn...

Tiada ulasan: