create your own banner at mybannermaker.com!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Isnin, 23 Mac 2009

TAG Lapuk 2 dari shieda

ok...nie TAG Lapuk no.2 from che'gu shida
tajuk TAG nie:(pandai2 aje aku bg tajuk!)

KENALI SIAPA SAYA

1. List the rules on your blog
- erm...blog nie ada rules ke??
xde kot...
juz write n comment anything u want
lgpon,blog aku bkn popular sgt
smpai ada org nk cek2
smpai nk kena tangkap msk ISA!
non sense..

2. Share 7 facts about yourself on your blog
i. talkative
aku suka b'ckp..xkire dgn sape pon,aku akan b'ckp
but the bad things is, aku susah utk memulakan p'cakapan dgn org yg aku baru kenal
then, klo ada something yg aku xsuka, nk tegur ke, or nk mintk tlg
aku lg suka SMS ke, email, tulis surat, blog or whatever
yg menyebabkn aku xpyh direct ckp ng org tue..haha!
ii. love my kaSih sooooo much!!
blog nie sbnrnye aku stat tulis
since aku break off dgn last bF aku yg t'syg tue
aku xtau nk lepaskn lelah aku kt sape ms tue
sbb konflik aku dgn teman2 ku at dat time
n so on, time tu jugakla bermula nyer p'kenalan
aku & kasih
so...harap2 kwn2 ku jgn la muak& jelak bila
aku slalu meng-ekspress-kan hub aku dgn kasih
n somehow,teman2 rapatku pasti tau
betapa aku cinta sgt dgn sume bF2 aku!
haha...
iii. M.A.L.A.S.
hahaha...sgt ketara tahap ke-malas-an aku
kt blog nie
lg2 bile aku jarang update,
lmbt reply TAG...
kan?
n sometime aku akan jadik sgt R.A.J.I.N
cm skg nie la...
smpai 3-4 post aku buat skalik!
sory yek?
iv. x suka mengumpat
aku rs kt blog aku nie
aku xde mengumpat kot! yer ke?
waima..hal anwar ng najib pon aku xsentuh kt cnie
hahaha...ngumpat gak tue kan?
tp kt blog jelah...kt luar suka kot! ekekeke...
aku akn di-classified-kan mengumpat
bile aku btol2 geram ng org tue
nah kau!smpai xtau nk guna ayat ape dah nant
nk sumpah seranah dia
v. english + malay broken!
english ku serupa Pua Chu Kang
malay ku byk xde dlm kamus dewan
sory ye ayah!
haha..arwah ayah Peg. Perancang Bahasa DBP
anak nyer Peg. PEROSAK Bahasa
vi. Sayang ummi + sayang kawan2
Aku suka upload gmbr kwn2 ku
Aku cinta kamu semua
vii. Suka makan!
Makan is heaven things...
No wonder beratku xb'kurangan
Lagi2 bisnes makan dapat duit nie...aiyak!!!

3. Tell 6 unspectacular quirks of yours
erm...tgk kamus... 'quirks' =
sindiran yang bermakna
apa ek?
  • Peluang = aku xsuka org yg dh nmpk peluang dpn mata,tp dia xnk at least cuba pun utk grab peluang tue.
  • Selesa = pernah x korg rs selesa dgn apa yg korg ada skg?yelah..ada kete, family berharta, kerja ternama.. tp why not we stand on our feet?pd usia 25 nie,xperlu selesa dgn apa yg dh ada.byk lg yg harus dikejar dan dicita2kan.bukan makna xb'syukur, juz usaha bagai perlu hidup lg 100 tahun
  • Making excuse = pernah x kita fikir nape melayu kurang berjaya dari cina? sbb melayu suka buat alasan (sibuk, xde masa, byk keje) dan cina akan ambil alasan kita sebagai peluang yang berharga utk dia. nah...kt situ dh nmpk kan?
  • Suka tido = ahaha...nie sindiran utk aku. aku suka tido.tido make me beauty!ekeke..n oso merehatkan otak aku, perut aku (kalo senggugut). tido bkn bermakna aku malas ye?hihi...
  • Cinta separuh mati = nie pun leh kena batang idung aku gak! sbb aku slalu b'cinta separuh mati.at las, dah 2 cinta aku yang mati!alahai....
  • Friends are forever = w'pun kita kwn baik, andaikata suatu hari kita b'musuh, kenangkanla detik2 indah yang kita pernah nikmati bersama. agar benci&dendam akn m'buahkan kembali rindu&sayang.
4. Tag 7 people & link them
  1. Elly (ko jadik mangsa aku plak!)
  2. Opy
  3. Dahlia
  4. Deb
  5. Che' Det (aku gila)
  6. Anwar Ibrahim (aku lg gila!)
  7. You..!! (sape2 yang baca blog nie..)

Tiada ulasan: